Grattis Sara!! :D

Haha, det blev lite sent men... Ida fyllde Sara i varjefall 16 år, GRATTIS!! :D (egentligen var det väl igår eftersom klockan är över tolv men... haha xP) Och på lördagen blir det fest :P Hennes kusiner ska komma. Inte säkert med Nikke än för de har typ flunsa :( jag börjar gråta ifall dom inte kommer :'( Kanske inte endå men... xD Haha, men det kommer nog bli skitkul i vilket fall :D

I skolan:
På kemi timmen var det provläsning dom gällde för vi har provet nästa tisdag, kommer btw att ha fullt upp hela nästa vecka med hela tre prov -.-' tisdagen kemiprov då, onsdagen enkaprov och på torsdagen finskaprov - OMG! Vitto jag kommer att faila totalt :/
Så gympa, vi skulle ut och länka, vilket jag faktist tyckte var kul bortsett från att jag inte hade speciellt passande byxor utan det "stack" som fan i benen, asså för när det var kallt blev ju huden typ irriterad och så "gnavde" tyget mot huden typ för varje steg så jag var tvungen att gå mästadels av sträckan :(
Matta-prov :O först var jag sådär att, men fan det här är ju enkelt men så såg jag nogare egenom pappret --> oh my god! fattar noll, men så tog jag en uppgift i taget och jag tror nog det gick rätt bra :D Men så när vi kom ut från klassrummet stod AK där och gnällde på några åttor... sellan hon jomar -.-' :P stackrarna försökte försvara sig ;P
Och så fick vi ut samhällslära provet sådär passlit efter att ett annat prov skrivits :P fick 9 :D blev skitglad :D (men det var sämre än bjollan x) haha :P) asså folk verkar tro att jag pluggar massa men jag läser bara egenom allt en gång dagen innan :P (föutom till språkprov...) Så det jag inte kan gissar jag på och hoppas att det blir någorlunda rätt x)
Efter skolan hade jag ekonomikursen o.O' booring... men vi fick päron, vindruvor och kex ;) haha xD
Mamma hade bilen på Lidls parkering så jag gick ditt och väntade medan hon var och handla... då fick jag se någonting lite märkligt. En traktor kom körande utanför masa och plötsligt ser jag hur en bil i princip flyger/kastas frammåt :O såg helsjukt ut. Så såg jag hur killen i traktorn (en som gick ut nian förra året) bankar i ratten, skriker och svär, det såg rätt komiskt ut x) så efter att ah suttit och svurit en stund steg han ur och gick fram och kollade... han kan lugnt säga att man hörde skriken in i bilen haha, "FITTAN!!!!" helt för fullt några gånger... så körde de båda lite längre fram för man får egentligen inte stå där de stod när mamma kom körde vi förbi där... stackars bil säger jag bara... och stacakrs kille med, såg rätt paha ut, det där kan inte blivit billigt :/ asså traktorn hade en tyngd framtill alltså en stor "klönt" som åkt in i bakluckan så bilen hade inget där alls, hela luckan låg krossad innuti "bagageutrymmet" eller vad man ska kalla det, usch, stackare måste jag bara säga en gång till :/
Här hemma har jag suttit vid datorn, msn:at, kollat FB och sånt ;) Så har jag övat en del på finska ord som vi har skriftligt förhör på till imorron, men... har inte gått något vidare... det enda ord jag kan är typ "hassu", konstigt va ;P Nej men asså ärligt så jag lär mej inte de där jävla orden :(


En bild på gulliga Sara ännu bara :D Nu är det sweet 16 som gäller ;) <3


Nu ska jag sova åtminstone, drömm sött allihop ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0