Happy me! :)

Har varit en skitkul dag! :D Inte för att det hänt någonting skärskilt men har varit på gott humör bara :P
Men föresten så sa jag fel tidigare, det var inte till grantorp vi ska med klassen utan till Rosvik, förlåt^^

Men först: Kemi provet gick okej igår tror jag :) och så hade vi ingen vanlig religion utan fick gå till Betel (en kyrka) och lyssna när dom berättade vad dom arbetar med och lite sånt. Och så var det en kille som skulle berätta typ om hur han "mötte" gud eller jesus eller vad det var, men... haha, naw stacakren såg ut som att han skulle börja gråta :P Så var det en tjej som sjöng, någonting, rätt bra och så, viserligen handlade ju sången om gud typ så det blev ju lite tjatit liksom men annars var det bra förutom att hon gjorde en massa konstiga miner när hon sjöng... asså inge fel med det såg lite lustigt ut bara :P Och så tyckte jag synd om henne för ingen klappade när hon var klar :/
Annars var det nog kul att sitta där och lyssna ;) Efteråt gick jag med Sara på stan en stund fören det blev att gå hem och plugga till engelskaprovet som vi hade idag :O Hade ingen motivation över huvud taget men läste lite, det var först sen senare jag började orka läsa men då borde jag egentligen sovit :P haha.

Så imorse var jag stormsäker på att jag skulle bli sen men jag han precis... :)  Provet gick bättre än väntat faktist men självklart hade jag hoppats på bättre xP Så på gympan var vi ut och jogga<3 älskar det men det blir aldrig av att göra det sådär på fritiden tyvärr :( Orkade mycke längre än förra veckan åtminstone och så hade jag mer passande kläder också, haha^^
Vi har inte fått ut varken matematikprovet eller kemiprovet, vill ha de NU haha, vill ju veta hur det har gått  x)
Samhällsläran var rätt kul den med faktist^^ haha och så på moddan övade vi till prvet i nästa vecka :S usch, jag har inte läst nått eftersom jag var borta när de andra gick egenom det och jag har inte orkar :$ haha :P Men jag får väl hoppas det går okej endå. Heidi (vår lärare) berättade också om att hon drömmt att Sara klättrar på en vägg och fallit ned så att jag ringt efter ambulans :P haha lite mysko att hon drömmer om oss xP
Efteråt var det ekonomikurs. Vi åt äpplen, vindruvor och kex^^ (--><-- Sara U know^^ haha:P) och så gjorde vi en budget och räknade ut lite sånt... rätt kul :P Och så nu hemma... har varit lat, inte gjort nått, läst lite, sett på tv och så suttit här. Har haft en del mycket... intressanta konversationer på msn idag^^ haha :P (Och typ halvt nola ut mej som vanligt xP)

Imorron har vi ingen gymnastik tror jag :( vi ska troligtvis till bollhallen och kolla på vollyboll turnering... kul men skulle heldre spelat badmington :P Och sen var det någonting med ekonomitävling som jag tro vi skulle ha senare på dagen :P

Se jag är hopplös, skrivet inte på några dagar och gör sedan en sammanfattning av alltihop, antagligen rätt trist att läsa och jag ska verkligen försöka bättre mej mendet är svårt :P Om jag ska skriva så blir det alltid som nu att dagen går utan att jag skriver nått sen börjar jag precis fören jag ska sova men blir aldrig klar... altså jag borde ha varit och sova för längesen men sitter bara och skriver :P haha men natti, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0