Har haft skitkul här med Sara, Nikke och Sebbe^^

Imorse "försovde" jag mej typ eller... inte var det nog morgon då mer men endå :P sku vaknat typ elva eller senast tolv men sov till närmare två fören mamma kom och väckte mej :O jag fick typ paniiik :P Så fick jag sen väldigt brott att göra allt klart men jag han itid :D haha. Så efter en stund kom Sebbe hit och vi hade allmänt rolit som vanlit xP Så på tv och lite sånt. Och så ännu lite senare kom Nikke :D Först visste ingen liksom vad de skulle säga så det var rätt tyst till en början men efter en stund släppte det och vi började babbla om allt möjlit :P Vi hade bland annat en frågesport som Sara fixat efter det blev alla mindre "nervösa" och babblandet tilltog xP
Så mummsade vi i oss massa smörgåstårta och annat gott, hade sammtidigt flera frågesports liknande saker och hänga gubbe haha ^^, så var Sebbe måste tyvärr sticka för hans mamma skulle på jobb och så skulle han själv också någonstans.
Första delen av milenium triologin sändes på SvtWorld - män som hatar kvinnor, alltså den oförkortade versionen uppdelad i två, den andra delen kommer nästa vecka. Usch vilken film, haha. Men verkar endå bra :P Men Nikke han inte se länge eftersom de var tvugna att åka hem, typ för att hans syrra skulle ut och festa tror jag^^ och hon ville inte vara behöva stå ute i kylan och köa xP
Sen såg vi klart den där "filmen/serien" eller vad man nu kan kalla det och sjöng singstar ^^
"Because all they know is how to put you down" (heter inte så men det är min favorit "mening" i låten så... :P)

Det har varit en skitkul kväll :D Sara har världens bästa kusiner :D Nikke är så rolig, haha^^
Jag längtar såå till i sommar när jag och Sara förhoppningsvis ska tälta med Nikke och Sebbe :D det skall bli sååå sjukt bäst :D :D :D

Nu ligger Sara här i sängen brevid och kan nästan inte hålla ögonen öppna, haha xP så jag ska nog också sova nu jag med :P (haha fan vad sjukt det låter att jag sitter här hos henne vid henns dator medan hon själv typ sover men som tur är verkar hon inte störa sej på det :P)

Dröm sött^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0