Läxor, arrrg! Men sen då... Porvläsning eller sova?

Asså guuuud! Jag är såå irriterad på läxor, det känn som att vi alltid har en massa... egentligen har vi nog rätt lite :P men asså till imorron har vi finska, engelska och tyska... kan det bli bättre? alla språk, asså jag suuger verkligen på språk, finskan förstår jag noll av så det är nog allt fel, tyskaboken glömde jag i skolan så där har vi ogjord läxa å så egelskan är ord... hata, hata, hata! :O På tisdagen har vi ännu till geografi-prov som jag borde läst lite på men varit för slö för att göra så nu måste jag läsa allt imorrn :O Usch, men.. har väl bara mej själv att skylla så jag ska inte klaga :P haha och om jag sticker och läser nu så har jag kanske inte så mycket att läsa sen :) eller så går jag och lägger mej... det skulle vara väldigt tidigt för att vara jag, haha. Brukar ofta dra ut sej till 12-1 även fast jag har som mål att gå och sova senast 11 :P så det skulle nog vara bra men kommer ändå bara att lägga mej att läsa (nått roligare än geografi :P) eller lyssna på musik, haha. Vi får väl se hur det går :P

Hejdå<3 drömm sött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0