När man städar kan man hitta pengar ;)

Försov mig igen men lyckades endå ta mej till skolan i tid :D 
På finskatimmen fick vi ut några förhör hon hade rättat... det hade inte gott något vidare :P men kul timme endå :) Dessutom fick vi veta att provet flyttades fram till nästa måndag istället :D Sista timmen hade vi klassföreståndartimme så vi missade engelskan och alla var glada xP haha.
Vi prata om ifall vi skulle skaffa klassring. Verkar nog som att det blir att skaffa sån, jippie :) Vi kollade lite snabbt i en broshyr (eller hur det nu skrivs :P) och såg en skitfin med fotspår runt som jag blev heelt såld på men de andra verkade inte lika förtjusta i den tyvärr :P men det blir nog bra vilken vi än väljer :D
Och så pratade vi om "lägerskola" som är sen precis före skolavslutningen. Vi har funderat på Grantorp och att vi stannar där två nätter typ, det skulle vara skitkul :D men inget är bestämt och vi får se hur det blir :)
Så hade vi dessutom en liten diskusion om en lärare (engelska läraren faktist) eftersom nästan alla har en massa anmärkningar och liknande från typ alla hennes timmar oh vår klassföreståndare blev fundersam över det. Men ingen tycker om henne, hon ger liksom anmerkning om man är en-två minuter sen även fasten ho själv allt som oftast är det och anser det vara ogjord läxa ifall en del av den inte är gjort trots att man hävdar att man inte kunnat eller förstått (jag själv har konstigt nog inte fått skärskilt många anmärkningar av henne men jag har ju sett hur hon gjort mot andra). Vår klassföreståndare lovade att prata med henne om det och vi får se hur det blir.
Men nog om det :P När jag kom hem skulle jag egntligen läsa till kemiprovet men som vanligt så gör jag typ omedvetet något annat hela tiden för att slipa och kunna skjuta upp pluggandet :P ofat blir det att städa eftersom jag känner mej minder "skyldig" än om jag typ sätter mej vid datorn x') men städning behövdes verkligen så det var int fy skam det heller :P Däremot skulle jag verkilgen behövt läsa eftersom det känns som att jag inte fattar någonting över huvud taget inom det vi håller på med i kemin just nu -.-' Men hoppas provet går någorlunda endå :D
Föresten hittade jag en fem euro när jag städade, så någonting gott förde det ju med sig, haha ;)
Men sova nu så att jag orkar imorron, och så att mina hjärnceller orkar arbeta aktivt och tänka ut rätt svar till det mesta i provet ;P haha

Dröm sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0