Och så var det slut med det roliga, hehe :)

Kom hem från Sara för några timmar sen, bilder kommer förhoppningsvis imorron ;) men jag lovar inget :P I vilket fall så nu har jag bara surfat omkring lite. Borde egentligen pluggat lite på proven till nästa vecka eftersom vi har tre prov irad och två av dem är språk-prov :O engelska och finska... det kommer gå uruselt dels pågrund av att jag inte har skött läxorna något vidare... fy på mej men det är så fruktansvärt tråkit och jag har bara inte orkat :P Men hittills har jag knappt öppnat boken så det ser inte ljust ut. Asså jag har ingen motivation över huvud taget eller nått men antar att jag får skärpa till mej, det är trots allt inte mycket kvar av högstadiet nu mera :( Har blandade känslor gällande det :/ Men det ska nog säkert gå bra :D Haha, jag är trots allt en optimist ;)

Nu här har jag bara surfat omkring lite :P
Hörs väl senare :) Ha en bra dag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0