Pulkabacken, känns det lockande...? xD

Idag hade vi friluftsdag i skolan, jag var borta när man skulle välja vad man ville göra så jag hade blivit placerad i "pulkagruppen"... -.- skulle visserligen kunnat byta men Sara hade valt pulka så då fick det helt enkelt bli det :P
Men först hade vi två vanliga lektioner, engelska och gympa :P vi tänjde massa på gympan, det var rätt kul faktist :)
Sen var det att byta om inför backen, blött och kallt, usch, inte alls min stil xD men det var mycke roligare än ja tänkt mej faktist. Först hade vi lite tävlingar, stafett typ, kasta boll i burk när man åkte förbi och lite annat och så vr vi uppdelade i lag. Jag fick vara i samma som Sara :D Så fick vi en liten paus medan vi gik i och värmde oss lite, så sist var det dags för snöskulpturtävling (med temat "du & jag"), haha. man skulle vara med hela sin grupp men dom tre killarna i vår bara flamsa omkring typ :P så vi gjorde det själv. Vi tog typ bort snö så det blev en rak vägg i en snöhög och så tog vi bort snön runt formen av ett hjärta så det liksom blev ett hjärta som stod ut. Och så lade vi kvistar så att det blev att stå "du jag" där mitt på :) belv helt ok tycker jag väl, haha...
Så nu när jag kom hem fastnade jag totalt i "om jag kunde drömma" haha. Den är såå bra :O är heelt uppslukad, men tvingade mej att sluta läsa eftersom jag inte ville att den skulle ta slut plus att ja ville sätta mej här en stund :P
Så nu har det varit nästan bara msn, Saras kusin ida igen :D å så en kille fån sverige :) det var skitlänge sen jag snacka med honom :O fick veta att han sitter på behandling för missbruk av alkohol och droger :( (kan man annat än missbruka droger :O :P) men anledningen till att jag berättar det här är att jag fråga honom hur det var, typ om det var jobbit eller så och svaret jag fick var typ "nä inte speciellt, jag är van". Det lät så hämst :O "jag är van"... stackare :( älskar hans personlighet, för han är liksom en sån där cool tuffing men endå så jävla snäll :)
(PS. Sara, det var inte J.... :( ... :'( hehe :P)

Nu är det nog sovdags för mej (klockan är ju snart halvtolv här, asså ifall nån från Sverige eller annat land skulle råka läsa xD haha :P), det är ju skola imorron med -.- men så blir det fredag :D haha, sköönt :)

Natti natti en bild på mej och Sara bara som avslutning :P (tror att bilderna borde syns nu? :P)


haha usch va ful jag är :O haha :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, angående filmen så: Hihi! Okej =)

Sedan så tack för att du tyckte att headen var fin :D:D Din med!!

Puss! Syns snart ^^ <3

2010-03-05 @ 16:32:57
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0