Onsdag och torsdag :P

Nu är jag tillbaka :P Tänkte fortsätta berätta om de senaste dagarne nu då.
På onsdagen var jag efter skolan på "ekonomikusr" som skolan ordnade, tänkte att det skulle kunna vara kul, tyvärr måste/borde man vara med alla gånger :/ Så det är nu alla onsdagar de kommade veckorna... *phuust* jobbit, jobbit :P Men i varje fall så då fick vi först lite frukt och kex medan lärarna berättade lite om vd som skulle hända och sen fick vi 10€ att gå omkring på loppisar och köpa typ hushållsartiklar som vi ville ha, typ skålar, muggar och sånt :P Hittade en liten skål med små jordgubbar uppe vid kanten, en stor typ temugg och nått mer, men minns inte vad x) Gick med Nette och Carro, Nette hittade jättefin burk :) typ sådä gammal plåt med bilder av gammla kändisar tror jag, den vill jag okcå ha o.o hehe :P Men det blev lite häktiskt sen för jag hade ju ett samhällslära prov att läsa på och dessutom en massa finskaord, och finska som jag är så dålig på :O vi skulle ha skriftlit förhör men tillsist lyckades jag få det mästa inprentat i hjärnan men finskaorden till ineg nytta eftersom vår lärare plötsligt bestämde sig för att vi skulle se på film istället och flytta fram förhöret till nästa vecka, arg :@ Men rätt skönt att slippa timme och istället se film ("ride" tror jag den hetta) men vi ser alltid på nån urtråkig finsk film så han håller på att somna -.-' Dessutom mobbades jag av en i klassen, han satt sig hela tiden precis framför mej med flit så att jag inte skulle se och vägrade flytta på sig, haha xD men tillsist var han snäll nog att fara lite åt sidan :)
Men före det på morgonen var jag till tandläkaren :( blää, hatar det. Sen hade vi typ ett test i gympan på olika saker, bland annat på hur länge man orkade hålla sig upplyft med armarna i en ribba, hur vig man var genom att sträcka sig mot fötterna och se hur långt över tåspetsarna man kunde komma och hur många situps man klarade på 30 secunder. Det var rätt kul egentligen men fick träningsvärk någåt helt hemst :P Usch vad känslig man är endå :P Och så efter filmen var jag som jag sa tidigare till Canny men glömmde säga att jag köpte ett par örhängen också :P


Enkla i bara vanligt trä men fina på nått vis endå och skitbilliga dessutom :) Pris: 1€

Efter det kom Sara till mej, vi satt vid datan, fota lite och såg på tv, en stund senare kom min kusin hit och hennes morsa :P
När dom for satt jag och babblade på msn med några kiva typer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0