Fel vinnare i Melodifestivalen :/

På fredan höll jag på att komma försent men lyckades endå hinna :P Vi skulle vill festsalen och lyssna när någon hjälp-organisation (lions tror jag) berättade om sin verksamhet. Det verkar kul att få lära känna personer från andra länder men orka gå med där endå :P Så på modersmålslektionen blev det film igen :P "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö". Lite halvkånstig film men helt okej att se på.
Hände inte mycke annat förutom att jag som vanligt satt uppe länge å snackade på msn och sånt men en grej var lite konstig, trots att jag for och sova rätt tidigt (jämnfört med vad det brukar bli på veckosluten) så sov jag skitlänge den natten, typ närmare 12 timmar eller nått :O men jag inatt sov bara runt fem... Vaknade faktist redan åtta ida, det brukar verligen inte hända ofta!
Men aja, igår satt jag mest här på dagen men så gjorde jag mej klar och stack till Sara :) Vi såg på "Planet 51". Den var faktist bra :D Har länge tänkt att jag vill se den filmen.


Såna gulliga gröna figurer dessutom, hehe.
(bild tagen härifrån)

Så var den slut lagom till att Melodifestivalen började :) Vi dansa om kring för fullt till alla låtar med Sara, haha.
Mina tre favoriter:
- Salem Al Fakir - Keep On Walking <3
- Erik Saade - Manboy <3
- Darin - You´re Out Of My Life <3
Men Ola - Unstoppable var också välit bra :) Egentligen var alla rätt bra, men jag tyckte inte att Anna borde vunnit. Tycker Salem skulle varit mest värdig vinnare för han utstrålan en sån otrolig glädje när han sjunger, sådär att han inte kan sitta still utan nästan som "studsar/hoppar" på stolen, man blir helt enkelt bara såå glad :D
Så kom mamma och hämtade mej och... kan nån gissa vad jag gjorde när jag kom hem... ja precis jag satte mej vid datorn igen (jag vet... jag är heelt hopplös :O)
Tala med en från kolan och med Saras kusin :D haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0