Kläder från Canny :D

Wooup! Nu är det en vecka sen jag skrev sist, jag skäms! :O Men nu ska jag väl lyckas få hit nbågra rader åtminstone :P

Har inte hänt så väldit mycke, har haft två prov. I Biologi och Samhällslära, usch vad jobbing det är att läsa till prov endå... Så var vi på gymnasie info de två sista timmarna på måndagen och tisdagen. Så har jag sträckt på stan en del :P Bland annat så var jag med Sara till Canny på torsdagen, dom hade värsta stora rean där så det var folk hur mycket som helst :P Jag köpte några toppar :)
 
Den kan användas som kjol också :P Pris: 3€ (förlåt för den hämska minen :P)


Skitgulli men lite genomskinlig :P Pris: 3€


Sööt topp, helt min stil :) Pris 1€ (snacka om rea! :O)


Jag älskar motivet/mönstret<3 :D men mina naglar är kassa som ni ser :P

Nu börjar det bli brottom, vi ska åka och hälsa på mina kusiner men jag ska försöka skriva lite mer sen, men har massa jobbiga läxor att ta i tu med också -.-'

Hejdåå<3

Kommentarer
Postat av: Apan

SÖt söt söt! <3

2010-03-14 @ 17:56:15
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0