Måndagar = massa språk -.-'

Måndag idag... jobbigt, men kul endå på något vis. Men såå svårt att stiga upp bara, hehe :P
Som ni kanske förstått så är jag inge vidare duktig på språk så man kan väl lugnt säga att måndagen inte är min favorit. Har 5 av 6 lektioner språk :O usch, blä, tvi :P först två timmar tyska sen finska, så den enda timmen utan språk - nämligen geografi. Vi fick föresten ut proven idag. Fick mycke bättre än jag ens kunnat hoppas på så det är jag skitgld över :) men i varje fall, så efter det fördjupad kurs i finska... usch! och sista timmen engelska. Men det är endå helt okej.
Här hemma har jag städat lite och sett på tv :) och så snackt på msn, med Sara bland annat men många andra med :D
En kille tipsade mej om Gavin DeGraw :D han är skitbra. Favoritlåtar just nu:
- In love with a girl
- Sheated on me
- Chariot

Och så har jag lekt lite på Photofiltre :D


Haha, mina läppar ser feta ut :P


Denna är inte redgerad överhuvudtaget, ville vara visa den endå ;P

Nu blir det att sova och imorron får man väl lova att läsa lite på mattaprovet till onsdagen, eller öva kanske man ska kalla det :P Föresten så fyller Sara på onsdagen också :D Grattis i förväg <3
Natti, natti! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack sötis! <3

2010-03-16 @ 14:24:59
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0