En... intressant dag kan man väll kalla det ^^

Ja... och så om dagen då ;)
Första timmarna hade vi geografi men vår riktiga lärare var borta så det var en annan som sprang in dit då och då :P plus en "hjälplärare/assistent" eller vad man nu ska kalla det.. I vilket fall så första lektionen skulle vi göra en uppgift och ingen lärare var i rummet :P då var det ju självklart att killarna i klassen skulle hitta facit på OH-sida (over head heter det väl tror jag :P) Som dom lade så att alla fick se ^.^ haha. Cami-cami (hjälpläraren) kom in och så det men suckade bara och sa att hon inte orkade bry sej :P hon är cool :) Så kom nog han vikarien in också gjorde inget utan sa bara att det är ju bra att vi är sysselsatta en stund x) Så på rasten hängde jag lite med Jessica :) (Sara var på något konstigt test :P) Vi satt på bänkarna i aulan, det var kul, massa "niceit" folk :P Så lektionen efter hade vi vår engelskalärare som kom och "såg till oss" lite då och då, på tal om henne så har hon hotat med att ge kvarsittning till alla som inte gjort läxan till imorron så det skulle kanske vara en bar ide att gå och fixa den snart :P Dessutom har vi ju mattaprov :O så jag måste nog öva lite på det också (ska försöka skriva snabbt här nu ;P) Ja men i vilket fall så asså ingen gillar henne särskilt mycke utan alla bara fittas hela tiden xD men vi höll på med "skogsnöten", det är nått test som alla finlänska skolor gör för att testa typ hur bra standard skolorna här han :P det var rätt svårt men jag tror att det gick okej :)
Så när vi egentligen skulle ha hälsokundskap så skickade vi in GA (gemensam ansökan)
Sista timmen var det religion som gällde :P Hon hade inte gått egenom våra arbeten å tur var väl det för jag hade så lite text så jag misstänker att jag fick väldit dåligt :S haha :P och så behövde vi ju inte ha någån muntlig presentation idag heller :) Istället skulle vi skiva en uppsats typ om onska och våld. Asså bara en kort typ halv A4 eller någonting sånt och sen läsa det i små grupper :)
Det har faktist varit en väldit rolig dag ;)
Så hemma blev det msn... sällan :P Med bland annat Nikke :D (Saras kusin) och några från skolan :)
Så tala jag lite med en kille från sverige på Facebook, vekar kiva nog :) En kaveri hitta honom igår och fråga om jag joinade att skicka vänförfrågan och självklart gjorde jag ju de ;P

Nu blir det i varje fall provläsning och att fixa läxan, booriing! :O haha :P



Saker jag borde göra/gjort idag:
- Öva till mattaprov
- Göra enkaläxa
- Städa
- BLOGGA! (jag är såå dålig :O)
- Fixa foton

Men städningen får jag lämna till imorgon iställe :P

Detta är vad jag hittade i min säng när jag kom hem... Söta lilla Tarzan :)


Hejdååå<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0