Har träningsvärk i benen från gympan igår och idag :P

Imorse vaknade jag först tio över åtta tror jag och skulle vara i skolan nio så jag trodde jag skulle bli sen eftersom jag ju skulle duscha och sånt också :O men jag han :D Så hade vi gympa i bollhallen - Badmington. Jag älskar det :D skitkul liksom haha, jag bara hoppar omkring massa när vi spelar bara för det är kul.
Så samhällsläran, så börja läraren halvt skrika mitt namn för att vi skulle så upp och hälsa men jag satt för jag märkte inte eftersom det stod typ tre personer runt mej som ville låna penna för något sånt har dom då inte :P men i varjefall så stog en precis framför så det om jag skulle stält mej upp skulle jag typ stått på en av dem x)
Dubbeltimme finska tillsist... Först såg vi klart filmen vi började på förra veckan och så skulle vi skriv lite om den... de gick ju bra *harkel* haha, jag hade verkligen följt med vad som hände i filmen väldit noga (A) Haha :P
Sen lektionen efter hade vi förhöret, gick faktist mycket bättre än väntat ^^ haha
Åkt hem med Sara och Linda :)
At home... Såg på tv först och allt möjlit sånt, städa lite men ska göra klart imorron :P Så blev det självklart att gå på datorn som vanlit, haha, msn:a med massa folk typ Nikke och typer från skolan :P och allt möjlit sånt. Så har jag läst lite i en tidning :P
Det var allt för idag, nu borde jag sovit för länge sen :( men... gonatt nu åtminstone <3
btw... jag förstår mej inte på killar, de gör mej bara totalt förvirrad -.-' haha :P men det går vi mera in på någon annan dag ^^


Fagervik Café - fota när vi var till kusinerna^^


Drömm sött ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0