Bilder från lördagen :)

Och så kommer äntligen bilderna från förra lördagen :P


Så här bestämde jag mej slutligen för att vara klädd x) Men håret flätade jag till en fiskbensfläta.


Sara som gömmer sej :P sötis<3


Jag var först men han inte vara där länge fören Sebbe kom. Snygg min också ;) haha xP


Så kom Nikke då och syrran var också med :) men som ni ser villa han häldre fota än vara med på bild...


Sara har måånga kusiner och här än en till av dem... haha. Lotta :)


Men.. Sara ser lite förvirrad ut, haha. Men samtidigt glad så det är bra :D


Som sagt... han ville inte bli på bild :P


Sebbe igen^^

Och så till sist:

Men Sara lyckades endå ta den här bilden på Nikke :)

(Denna är lånad/tagen från Saras blogg, hoppas hon inte har någonting emot det :P www.saraora.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello!

Usch fy, den andra bilden på mig -.-

Du får nog ha den men ville bara säga: blääk! :D

2010-03-28 @ 11:51:12
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0