Finskaprov och JDMA :P

Igår hade jag tänkt läsa lite på prov då men... det blev inte så :P Är såå jävla slö, jag vet :/ men idag har jag åtminstone läst ganska mycket. Egentligen bryr jag mej inte, asså jo det gör jag men det känns hopplöst som att hur mycket jag än övar så kan jag inte få ett bra resultat... :/ Men jag ska kolla egenom det en gång till ennu så måste gå nu :P
Annars idag (förutom att ha läst på prov då) så har jag sett på tv en hel del. Bland annat JDMA, älskar det^^

Paul Vandervort <3

Såå söt ;)

Martin Ritchie<3
gallery image
Söt han med men ville bara uppmärksamma honom eftersom jag tycker det är coolt att även fasten han är döv får han samma möjlighet att vara med :)

Men hejdå på er och dröm sött allihop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0