En jävla massa bilder från i torsdags ;)

Nu har jag övat till prov typ hela dagen... -.-' eller de senate timmarna åtminstone, jag har nog aldrig tidigare övat så här mycket till ett finskaprov och endå kommer det skita sej totalt. Eftersom jag inte förstår någonting alls av gramatiken. Men-men det går som det går :P

Torsdagen 25.3
- På gympan fick vi gå och kolla på vollyboll turnering i bollhallen. Det var kul. Där fanns även några söta killar ;) haha. Så när finalen hade pågått en stund var vi tvugna att gå till skolan och äta för att hinna och vi han tyvärr inte tillbaka men vi missade nästan halva samhällsläratimmen vilket ju inte var fy skam det heller, haha.
- Vi skulle ju haft dubbeltimme finska men första timmen var det ekonomitävling... det gick inget vidare med helt okej hoppas jag. Så övade vi till provet sista timmen.
-Efter skolan kom Sara till oss :) Vi såg på tv, var lite vid datorn och sånt. Så hade mamma lagat ris och kyckling, mimmsigt :) Sen for vi ut och fota lite,wehoow :D


Sötis :D


Tarzan och sara ;)


Sötisen igen<3


:D

¨
Jump ;)


Fluffit hår<3 haha x)


haha xP


Vi är snyggast och vi vet det ;) haha x)


Men dessvärre ser ingen av oss ut att vilja pussas precis x)


Såå glad och gullig<3


Lyckades ta en skitsöt bild på lilla Tarzan också :) sötnos<3


Inne ritade vi lite :P


Närbild :O (fula fingrar... plus att nagellacket på den andra handen ser bättre ut... haha)


Resultatet blev det här. Mycket avancerat med streckbubbar och allt x) men som ni ser så har den ena "gubben" nått på insidan av låret... eftersom Sara buffade till mej, haha^^


Så en sista bild på Sara bara :)


Sen åt vi våfflor före hon stack hem, det var ju trots allt våffeldagen^^

När hon stuckit satt jag typ bara vid datorn resten av kvällen... En kille hjälpte mej bland annat med att fatta lite saker om datorer och interna hårddisker, dessutom fick jag tips om några bra :D skitsnällt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0