Prov, prov och läxor... :/

Finska prov idag då som sagt... Gick ricktigt uselt faktist :/ Det var liksom bara de svåra orden som jag inte kunde och massa kånsting :P men, men det går som det går, haha, inge vidare med andra ord x)
Sista timmen engelska, trist :P Efter skolan sträckt vi lite på stan med Sara :) Så hemma har jag sett på tv. Bland annat Canada´s next top model :P och allt möjligt, mumsade i mej goda vindruvor också ;) haha. Och så självklart lite msn... haha. Så som vanligt har jag skjutit upp alla läxor hela dagen så nu är jag tvungen att fixa allt lite snabbt. Dessutom borde jag börjat läsa till modersmålsprovet som vi har på onsdagen (jag vet, vi har en hel jävla massa prov just nu :/) men.. så har det inte blivit utan måste läsa massa imorgon istället -.-'
Nu är det i varje fall läxor som gäller så hej med er.
Dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0