Rellalektion och Saras kusin :P

Ska precis sova men jag tänkte bara skriva lite kort först, har inte haft tid, eller det har inte blivit av kan man väl nästan kalla det :$ Förlåt... och dessutom är jag nu övertygad om att ni inte har kunnat se bilderna jag lagt in :/ Viste inte om det och har ingen aning om hur man ska få det att funka, jag menar att få dom tidigare att synnas, i framtiden ska fotona nog vara synliga hoppas jag :P synd bara att det var nu som jag lagt in som mäst foton som de inte syns xD
Usch vad tjatit det där lät men jag får skylla på att jag är trött och int kan formulera mej bättre just nu :P

Några ord om de senaste dagarna bara :P
På veckoslutet hände inte mycke, dator och några filmer typ, bland annat Step up, jag älskar den filmen, den är en av mina favoriter :) så såg jag på Good Will Hunting, haha så alla dom tre senaste (medräknat C.R.A.Z.Y.) har handlat om killar med problem typ xD
Men i varje fall... Usch va jobbigt det vara att stiga upp på måndag morgon (speciellt som man inte var så duktig på att gå och lägga sej itid heller :$) Men ändå var det bara att släpa sig i duschen och tvinga iväg sej till skolan :P Vi fick ut tyskaproven också, hade inte gått så vidare bra för mej :S fick 7+ tror ja :/ Men ja får helt enkelt försöka ta igen det senare, vi har ju nästan en halv termin kvar trots allt :P (känns som alldeles för lite :( sen är set slut med högstadiet...). Efter skolan var jag tvungen att bli efterskolan och fixa med en "tidning" som vi gjorde i IT:n men jag missade det när jag var bortrest :/ Fast det var rätt kul, Sara höll mej sällskap i datasalen och sen gick vi på stan, bland annat till bibban där jag lånade "Om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer ifall nån har undgått det... vilket inte är skärskilt troligt så är det ju första boken i "twilight-serien" :P och precis som det står på baksidan "Varning: vansinnigt beroendeframkallande" så var jag helt enkelt... fast när jag började läsa så nu har jag legat och läset idag och igår och har redan kommit genom halva :O (där har vi den största anlendningen till att jag varit så dålig på att uppdatera nu de två-tre senaste dagarna :P) Usch, vill inte att den ska ta slut juh :O hehe :P (så va Sara hit också :D)

Igår... What a day
Haha sista lektionen hade vi religion och vår lärare är lite rolig :P men i varje fall så höll vi på att göra klart ett arbete, och de flästa var nere i datasalen och skrev. Men ajja, så vi var nästan klara med det så då sa hon att vi skulle läsa igenom "uppgifts-anvisningarna" igen så gjorde vi de och... hade glömmt det men såg tt för att man skulle kunna få 8 eller över det som vitsord var man tvungen att hålla muntlig presentation vilket ja HATAR, så jag sa typ bara "nä, it kan ja stå dit uppe å tala int :O" så börja hon fråda vaför och skulle öva bort det :O (det var hennes riktiga jobb fick vi reda på :P) Guud ja fick typ paniiiiiik, haha blev tomatröd i ansiktet och börja skaka någå helt hämst :O Men de va bara några i klassrumme just då för dom flästa va nere i datasalen xD men i alla fall så de roliga va att hon sa sen åt mej att göra massa kånstiag miner och sånt och sen skrika "kom hit mamma" haha de va nolo så satan :P hahaha, men jag tror faktist de hjälpt lite, känndes bättre att stå där sen efter en tid :P Btw så va de mycki hämskare att stå där mitt på eller typ framför katedern än att stå dit lite mer mot sidan märkte jag... weird egentligen.

Och så idag då (guud ja slipper ju aldrig och sova skriver bara en massa hela tiden :S)
inget speciellt typ, rolit på gympan had vi åtminstone å sen efter skolan sträckt ja i butiker med sara :) haha och sen for jag till henne en stund men kunde inte stanna så länge för mamma och pappa skulle bort så jg sku inte sluppit hem annars och nu har jag läst, läst, och LÄST och nu sen varit lite på msn, snackat mest med Saras ena kusin :) han e skitkiva :) haha :P

Nu och sova sen :O usch vad jag är dålig på det har inte klarat det nu på hla veckan, och stannar jag uppe för länge på måndan så blir hela veckan liksom lika xD Natti, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0