Skolkonsert och potentiell skoter..? :)

Idag har varit bäst! :D

Först jogga två första timmarna men vi hade varit så duktiga så vi fick chill andra timmen ;) Vi utnytjade blandanat tiden till att välja och beställa klassring<3 Tyvärr blev det bara en helt vanligt blank... asså jag har inget emot det för det är lättast eftersom alla har olika smak men sammtidigt skulle det vara kul med något motiv. Men oavsett så är det kul ;)
Så slapp vi kemitimmen också eftersom nån Axxell skola från Lappfjärd var och uppträdde, asså det var tre band som framförde sina låtar. I bandet som spelade först var en ganska.. ja vad ska man kalla honom, orginell sångare :P haha han sprang omkring och hoppade och sånt. Inget vidare vig heller såg det ut som, haha. Så sen var det en emo som spelade gitarr. Gillar emo så diggade det men helt ärligt så såg man ju inte hur han såg ut :P så kan ju inte säga att han var söt men det var vad jag föreställde mig i varje fall :P Haha man brukar säga att ovishet sättre gränser men i vissa fall är det raka motsattsen ;) Haha. Till sist var det en flicka som sjöng. Hon sjöng faktist bra men klädseln var lite... konstig. Inge fel asså bara anorlunda :)
Matrasten va btw nice ;) Haha
På hälsokundskapen så skulle vi hitta på en "kampanj" emot gatuvåld, det var rätt kul. Jag jobbade par med Sara och vi bestämmde oss för att fixa ihop en liten serie som ska symbolisera vad som kan hända om man brukar för mycket alkohol...
Sista timmen religion, vi behövde ennu heller inte ha muntlig presintation. Skönt emn sammtigigt vet jag ju att vi måst ha det så ingen ide att skjuta upp det mera :/ En till grej som inträffade den timmen var att Ted (en från klassen asså) blev utslängd helt plötsligt...? Fatta inte varför, jag menar han störde liksom ingen, visserligen så jobbade han inte heller men vadå - utslängd på grund av det? Haha men så är ju vår lärare lite konstig också. Men hon är kiva så :)
När jag kom hem idag och skulle lägga på datorn höll jag på att få närvsläpp eller nått. INternet vägrade fungera :@ Lyckades slutligen få det att funka någorlunda och nu mer mot klällen har det blivit om vanligt, haha.
Men så var det ju det där med modersmålsprov också... Har nog läst en del men min hjärna vägrer lära sig alla olika "undergrupper" till pronomen bland annat -.-' Önska mej lycka till^^
Och så självklart msn, vad skulle man göra utan det? x)
I varje fall så var en killa jättesnäll och hjälpte mej fatt lite om mopeder också, haha faktist samma som med datorer. Föresten så var det han som blev "utslängd" idag från rellan :P Haha. Tack för hjälpen! :) Så blev det tal om att han troligtvis skulle sälja någon av sina skotrar så där han vi poteniell skoter till lilla mej ;) Hah. Vi får se hur det blir :)
Det var allt för mej, så hejdå och självklart: Dröm sött<3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0