"I can´t let you love me, because... I love you"

Är dödstrött :O Men... tänkte bara berätta lite kort om dagen, haha. Hände inte mycke i skolan, vår moddalärare läste högt ur en bok på lektionen ("Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" tror jag den heter) Så nästa fredag skall vi kolla på filatiseringen av boken, kul, kul att bara behöva kolla film :P Efter skolan sträckt jag och Sara på stan igen :P Var med dem via ett loppis efter det också, Sara hittade en gullig tröja :D
När jag kom hem var det bara att ta itu med städningen... mitt rum var en enda rör xD låg kläder överallt och kaninburen behövde städas, för Sara var hit nu på kvällen, hon kom ungefär vid sju :) Vi började med att fixa nudlar, mumms, mumms :D När vi ätit blev det massa flamms, flamms för vi blev så slappa xD Så såg vi på filmen "UP" :D som Sara lånat av sin syrras pojkvän (haha blev ju inväcklat xD) så såg vi lite av en annn film också, nämligen "playing by heart" den är väl inge vidare i sig men jag gillar en av karaktärerna skarpt :P (han sa nått i stil med det som står i rubriken :P haha) han är skit kånstig men endå... :P Dessutom är han otroligt gullit :)


Så där ser han ut, Ryan Phillippe (weird hår xD) där är han skitsöt men sen när man ser filmen blir han liksom ännu sötare :O haha nog om det nu xD
Vi hade självklart massa skoj som vanligt :) skratta en hel del xD Men hon for typ tolv-halv ett ;) haha.
Nu har jag snackat lite på msn men ska precis sova.

Natti, natti sötnosar ;)

By Miilii:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0