Movies :D

Har inte hänt speciellt mycke... Förutom att jag var till Sara igår kväll och såg Melodifestivalen eftersom våra tv:n här hemma inte fungerar för tillfället. Antagligen på grund av att nån tråd till antennen har brustit när snön har fallit från taket och pappa har inte hunnit (försöka) fixa det ännu. I varje fall så tyckte jag det var helt ok, men lite synd att inte Alcazar gick vidare :/ Men nästa vecka får man åtminstone höra Salem Al Fakir<3, Darin<3 och Erik Saade<3 Wohooow :D
Asså det känns helt underligt att inte kunna kolla på tv, som man är instängd och inte har någån som helst kontakt med omvärlden... weird :S Btw så missade jag Janice Dickinson modeling agency :( Jag gillar att kolla på det :) Där är föresten en döv kille, gullit värre, hehe, men jag menar va kul att han också får chansen precis som alla andra :)

Idag har det hänt ennu mindre nästan, haha :P Jag har kollat på tre filmer xD Raise your voice<3, Wildchild<3, How to deal<3 Och katten låg och sov i min säng typ hela dagen, mysit, mysit men den låsna så jävla mycke hår... Grrr! :@ Men så har jag faktist bakat också, chokladrutor igen... haha, men florsockret var nästan slut så glasyren blev kånstig :P (använde nått annat skummt där man bara skulle blanda i vatten i "pulvret") Kokosflingor var det dåligt om också.... :P Det är typ det enda :P Nej en grej till, jag har duschat, haha nä men alltså det var det att vi inte haft varmvatten typ sen igårkväll eller nått (det kanske var imorse :P) så såfort pappa fixat det gjorde jag det för jag var rädd att det skulle bli kallt igen, haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0