Första maj igår :)

Första maj igår :) Men fy helvete så jävla fort tiden går... Bara en månad kvar av skolan.. Tidigare ville jag inte alls det och det fanns ju en anledning om man säger så... Självklart tyckte och tycker jag det ska bli skönt att vara ledig, att simma massa, den underbara värmen och sånt men endå.. Kommer sakan min klass fast jag har börjat längta till sommaren mer nu, det kommer bli bra liksom :) haha, fast vill endå inte bli påminnd om hur lite det är kvar :P
Slö dag igår i varje fall, satt mest inne. Redigerade bilder och såg på tv typ :) Men var ut och köpde med skotern lite också :) Funderade på att åka till Sara men vet inte hur mycke bensin som är kvar eller asså hur långt det räcker :P Får se idag, skulle gärna villja det, men för det första vet jag inte om hon är hemma ens och så borde jag jobba på ett projekt till skolan, handlar om österskön och hur den/det (?) mår, föroreningar och sånt. Har försökt börja här hela mårgonen men jag skjuter upp det hela tiden :/ Ser så jobbigt och svårt ut och så är det som om tanken att högstadiet snart är slut så det tjänar inget till att anstränga sig nu mera förföljer mej :/ Jaja,vi får se hur det går x) Nu ska jag hoppa i duschen åtminstone känner mej jävla ofresh :P
hejdå<3 :)


Bellos, Saras och Mina skor igår ;) Mina rutiga<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0