Kul dag med smutsigt hår... -.- haha ;)

Idag blev man väckt av att Robin (min kusin) och Disa (hans morsa) kom eftersom han skulle på urvalsprov till Solvalla idag och mamma skulle med och köra så for Disa och hon sen till Ikea m.fl. under tiden han var där. I varje fall så ropa Disa att jag skulle gå ner och önsksa lycka till så det var bara att gå, med rufssit hår som fan ;) haha. Min röst fungerade inte så tidigt på moronen så jag kraxade bara men aja... så steg jag endå upp försent, låg nämligen och läste på det sista till provet, så hann inte duscha, gulligt att gå omkring med skitet hår i skolan hela dagen sen då... -.- Men men, kul dag endå :P Först höra på muntliga presentationer i geografin, läraren (eller egnentligen en elev) började gnälla över att en kille inte var "bekant" med det han läste men det var ju för att han läste av en annans material som han ju inte kunde veta innan liksom... det han själv skrivit läste han mycke bättre :) men guud vad det var orättvist bara... :/ överreaktion...? kanske det men jag blir såå irriterad.
Så prov, hann knappt skriva x) men gick nog helt okej annars, kunde inte komma på några sjöar i vårt lilla land men annars så, haha. Så kemi, det var meningen att vi skulle läsa till prov men vi satt nästan bara och ritade i Saras häfte, haha ;) och efter det hälsokundskap, vi ska ha förhör nästa gång opch vi har inte ens läst igenom helften av materialet som kommer... -.- Så matematik, prov imorron som sagt! :O Övade på det.. egentligen satt vi mäst och ritade men endå x) Sista timmen religion, det var rätt kul. Diskuterade massa bara :P Nice lektion men en av "gruppmedlemmarna" gick mej på närverna.. Bara att bita ihop och le så går allt bra -.- haha ;)
Så såg jag urgullig kille efter skolan också ;) Thihi :)
Nu och sova, tidig väckning och svårt matematik prov att se fram emot - härligt.
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0