Långt över sovdags men aja, "lite" om dagen i varje fall ;P

Jag kom itid ;) haha, vem vet, kanske jag börjar lära mej? :O haha :)
Engelska: Booring.
Kemi: vi sku börja me grupparbete så vi hor ti infocentre där de finns två datorer... -.- å så säger vår lärare att vi ju int behöver bli klara den här timmen.. hahahaaa! :P Ingen hade typ ens börjat och vi har inte alls jobbat med det tidigare så det var sådär att "ajja, men så trodd vi ju vi" haha, Sara och jag fick värsta skrattattacken... fråg int varför men det lät så humor bara.
Gymppa: vollyboll på ängen :) skitkiva ;) Plötslgt börja folk komma ut från skolan... tog några sekunder innan jag fatta att de måst vara på grund av brandalarm :P Dom visste inte orsaken till varför alarmet sog ut men kan vara av att gymnasiets kaffekokare stog i vatten eller något liknande :P
Matematik: Borta i A-aulan, älskar att ha matematik där, vet inte varför, får dessutom alltig massa överloppsenergi och skarttar åt allt, haha x')
Samhällslära: Ennu en urtråkig timme... fast egentligen var det inte så trist, helt okej men jag brukar ju i vanliga fall gilla det så... :P
Modersmål: Språkhistoria, vi skrev massa. Sååå ointressand -.-' så var Sara dessutom borta på stafettkarnevalsövningar så de blev ennu tristar -.-' haha :P
Efter skolan for jag hem direkt typ. Åt och så lite dator såklart :) Så var det som sagt till stan med Sara som gällde ;) Ordentligt med kläder på och så köra, gick okej, men korsningar är inte riktit min grejj.. haha, vet inte riktit hur man ska köra om jag ska vara ärlig och oavsett så har jag ännu inte lärt mej att tänka på allt som man ska tänka på i olika situationer x) men man lär väl sej med tiden får vi hoppas, haha. Så till ABC och äta osthamburgare och franskis. Mumms ;) Nyttigt och bra... eller så inte -.-' :P Så hem och Sara stannade en stund hos oss :) Vi båda failade lite föresten... Jag genom att glömma stödet nere när jag skulle starta från ABC så det fungerade inte, asså det startade inte... :$ haha, guud va trög man kan vaa! :P Sara istället glömmde stänga av blinken två gånger :P haha :) Så stack hon och då har det blivit msn, facebook, andra avenyn (på tv) :D och lite sånt. Så nyheter som jag ska beätta om imorron på samhällsläratimmen... Hatar att stå och prata inför klasse :(
Jag valde att berätta om oljeläckaget i Mexikanska golfen (utrikes) och Livsmedels strejken här (inrikes).
Nu och sova åtminstone :O
Ingen mopo imorron :( haha, nä men det gör inget egentligen :P Så har vi fotboll på konstgräsplan på sportplan imorron på gymppan :)
Gonatt, söta drömmar ;) <3

PS.
Guud vad lättstötta människor gör mej irriterad -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0