Hem för några timmar sen ;)

Kom hem från Båsa för några timmar sen, var på rätt dåligt humör då... vet inte riktit varför. Kändes kanske lite "vemodigt" eller nått att åka därifrån liksom, asså det har ju kännts som sommarlov nu de senaste dagarna, ingen skola att bekymmra sig över, ingen tidig uppstigning, inga irriterande läxor och sånt, bara stugan, umgås med kusiner och andra vänner ;) sola, cykla lite, köra ner till caféet i Fagervik och inget internet (det är sommarlov för mej... konstigt men sant xP) och massa annat och så nu imorgon är det tillbaka till samma gammla vanliga skola igen, orkar bara inte, har liksom lyckats glömma allt med skolan men när vi kommer tillbaka kommer allt dåligt också tillbaka... låter som värsta angstbarn... haha nej men asså jag har inget mot skolan egentligen, ser fra emot skolan också på samma gång :D :D :D så blir det inte mycke läxor nu mer heller (förutom prov) när det snart är slut.. har inte ennu heller bestämmt mej för om jag ska vara glad eller ledsen över det :P
Funderade på att endera städa lite eller ut och jogga, jag menar båda skulle behövas och dessutom brukar ja bli på bättre humör efter båda, haha. Men.. det blev inget av det, har bara suttit här, fan vad sur jag är på mej själv nu :P Aja det går över x) nu börjar det bli sovdags för mej åtminstone.
Kommer antagligen en sammanfattninga av de lediga dagarna här i morgon, är för trött nu, thaha x)
Jag kommer föresten ha rätt mycke att göra den här veckan :P
3 prov: Kemi (tisdag), Samhällslära (torsdag) och modersmål "språkhistoria" (fredag)
1 förhör: Hälsokundskap (tisdag)
1 grupparbete klart: Kemi (fredag)
Jobbigt -.-' Men det är slutspurten nu så jag ska nog klara det ;P haha
Dessutom har jag lovat både Nette och Jenny att fara till dem någon dag före sommarlovet så det blir stressigt :P haha :D Så måste jag självklart till Sara något också ;) Och talade lite med Bello om att jag och Sara kanske skulle sova över där nästa helg :D kul, kul :)
Sova nu, börjar tio men sömn behöver jag fan endå :D
Gonatt! <3 :D

Sorry om stavningen inte blev så bra, men är verkligen sjuuuktsömni x)

PS.
Har sååån lust att fara på någon shoppingtur nu, med mamma till ekenäs inom kort kanske (A) ska fråga ^^ thihi (fan vad löjligt det lät xD) Kom att tänka på att jag behöver en klänning till avslutningen också när jag lästa Saras blogg :) Har en som jag funderat på men det är mer en lång topp/tunika ingen klänning :/ får se :)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0