Har inte tid :O

Tidigare idag låg jag ute på terassen :) Läste på kemi-prov med mera... Såå jävla booring och ointressant men det måste göras :/ Hälsokundskapen har jag inte alls läst på än men ska nog börja snart :P
Hade lite tankar på att sticka ut och jogga men fan heller, massa mopon som kör här hela tiden och jag hatar när nån ser mej när jag springer :P haha. Av trafiken att dömma skulle nog Svedja träska varit stället för kvällen men så blev det inte :P Antar nämligen att det samlades en massa folk där idag och söta killar är alltid kul att kolla på ;) haha. Men men... det får bli en annan gång :)
Tänkte berätta resten om dagen men tror att det får vänta, ska nog läsa klart på prov och så förhöret nu för klockan tio börjar Kommisarie Winter... Missade det förra veckan så det skulle vara skandal om jag inte såg på dagens avsnitt :O Skriver sammtidigt helt enkelt så hejdå nu, vi hörs om en stund<3


Erik Winter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0