Mer bilder.. mycke mer bilder ;)


Det landade några gulliga fiskmåsar en bit framför oss :)


Men så gick jag för nära så dom flög iväg :( haha :)


Såå fint ut över havet :) "Spread my wings and fly away"


Den duvan var halt :(


Saras och bellos skor ;)


Larisza igen<3 :)


Larisza och Ida sjunger :)


En båååååååt ;)


Sara! <3


Sååååå söt ;)


Ida ligger på bryggan ;)


Jag är inte den enda som tycker om att fota :) Men jag är Canongirl och Larisza är Nikongirl, haha ;)


Mera fåglar :)


Dom är så vackra :)


:)

Tyvärr blev det inte mycke fotat sen mera mot kvällen, blav liksom inte av att ta fram kameran :( fast å andra sidan är det kanske tur, jag menar det blev ju redan överfullt av bilder här, haha ;)
Tro inte att bildern är slut än bara :P Kommer troligtvis några till om en stund ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Gorillazz

Underbara bilder!! Puss :D <3

2010-05-02 @ 13:34:04
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0