Skoteräventyr ;) och återfunnen barndomsvän? :)

Ny design :) Troligtvis bara tilllfällig, fixade den snabbt hos Sara, för hon hjälpte mej, jag menar jag fattar noll om sånthär :P
Jsut de ja... Jag hade ju funderat på att åka iväg till Sara men hon hann tydligen före, haha. Plötsligt ropade mamma nerifrån att Sara kom. Jag börja nog fundera lite att va hon menar men antog att det var med skoter. Rätt hade jag tillåmer ;) haha. Hon hade tydligen bara tänkt köra en bit men sen bestämmt sig för att komma och säga hej, gullit :) For med henne hem till dem sen, trodde att det skulle gå väldit knyckigt och så men gick faktist noorlunda bra :) Vill så ut och köra NUUU! ;) haha, skitkul! I varje fall så väl hos henne fota vi lite och sånt fören vi stack ut och köra lite, upp till träsket ett varv och så på ett annat ställe, rolit-rolit-ROLIT :D
Men hade inga vantar så det blev kallt om händerna... Då var dt bara att gå in :P haha, vi sjöng lite singstar, bloggdesign då som sagt, åt pizza bitar, mumms :) och lite sånt. Men stack hem sen för tänkte jobba vidre på projektet... det blev inte mycket av det tyvärr :/ Skrev nog lite (observera lite) Men har ju massvis med text så det kommer ta evigheter, kommer vara tvungen att sitta uppe hela natten imorron :( Efter skolan far jag till bibban med Sara men sen hem och jobba... kommer inte kunna hålla mej från att köra lite också :P
Nu ska jag åtminstone sova, börjar tio imorron så vem vet, kanske jag får tillräckligt med sömn för en gångs skull :P
Föresten måste berätta en grej till, en tjej jag var kompis med när jag var liten hittade mej på facebook så vi har snackat lite (haha andra personen som jag kännt för länge sen som skickat mej vänförfrågning nu på bara ett par dagar, haha. Den enda hade sommarstuga brevid vår och hon nu är mammas arbetskamrats dotter, kul :) New friends :P det är alltid kul, även fasten jag redan har de bästa ;) Sara du äger<3)
Gonatt, söta drömmar<3


(stör mej att horisonten inte är rak, ger ett råddigt intryck liksom :/ annars gillar jag biden :) haha :P)

lots of love/Miilii


Kommentarer
Postat av: Oraheimo :P

Aws, DU är bäst! <3 :)

2010-05-03 @ 16:47:40
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0