Idag - 25 maj :)

Jag försov mej men blev inte mycke sen :P
Geografi: Gick igenom programet för lägerskolan ^^
Geografi: Rättade frågepappret som vi gjorde förra veckan -.-'
Mat: ... thihi ;) --><-- :D
Kemi: Fick ut och gick igenom proven. Fick 8½. Asså det är rätt bra egentligen men är endå inte nöjd x)
HK: Fick ut förhören. 10 :D Är skitnöjd :)
Matematik: Fick ut och gick igenom proven. Hade bara en uppgift fel och det harmar som fan! :P
Religion: Vi gick ut på nån bana som läraren hade lagt ut, det var omblandade bokstäver som bildade religioner so t.ex. Masli som man skulle ändra till Islam o.s.v. Det var rätt kul :)
Sen gick jag till Masa med Sara och Bello. Världens godaste glass - Pingis, frutti-laku eller vad den heter, men favorit ^^ Såg några sötisar ;) haha.
Åkte sen hem med Sara :) Hemma åt jag och så hade jag såån lust att kolla på nån fast and furius film men somnade... :$ härreguuud! Jag somna mitt på dagen utan att vara sjuk :O "Whooot?!!" säger jag bara. Haha xP
Sen maaaaassa msn thihi :D Med Nikke, Bello och Robin :D
Kollade på ESC med Nikke, asså vi kommenterade det hela tiden^^ Det var jävla nice men ibland kom vi in på sidospår, vad gör det, kul var det endå :D typ om han är bad boy eller nice boy^^ haha. Nikke är såå bäst! <3 :D
Såg när dom visa från stafettkarnevalen också :) Och nu är det dags att sova! Börjar åtta -.-' Fan vad jag skulle vilja sova imorron. Fara antagligen med skoter... =ennu tidigare -.-'
Kommer inte få sova länge på lördagen heller antar jag eftersom vi ska till Flamingo (en vattenpark/simhall) och Jumbo och det, med Ela, Robin och Api :D Ska bli nice <3
Aja gonatt och dröm sött nu åtminstone ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0