18.5 - 21.5 ^^

Tisdagen den 18 maj
For med skoter idag :D Sara kom här via och som vanligt var jag inte klar itid :$
Geografi: Fick nått frågepapper som vi höll på med båda timmarna -.-'
Geografi: Känns onödigt, terminen är snart slut och så ska man sitta och jobba med nått ointressant..
Kemi: Prov
HK: Förhör
Matematik: Vi fick inte ut proven men vi fick veta vad vi fick :) Fick 9 i provet (skrev han men fick faktist 9+ thihi :D) och 9 i betyget^^ Men en kille i klassen fick 4 och kommer få 4 i betyget så han är tvungen att skriva om provet :/
Religion: Mental träning som vår lärare kallade det ^^
När vi sluta gick vi och satt på ängen sen en stung, cute boys i always nice to look at ;) När man kom hem var det bara att börja läsa på språkhistorian till modersmålsprovet... Urnordiska, Runsvenska Yngre nysvenska och Äldre nusvenska och en massa trist :P Det om runor är det enda intressanta och att veta varifrån ord härstammar är också rätt kul ;)

Onsdagen den 19 maj
Tyska: Ingen tyska, skönt att få sova ^^
Engelska: Gramatik, asså igen - terminen är snart slut! Haha :P
Gymnastik: Vallyboll på ängen :D Nice!^^
Matematik: Läraren tog lite "övningsuppgifter" på tavlan :P
Samhällslära: Booring -.-'
Modersmål: Prov... :S Heidi (läraren) var inge bra på att göra prov av den här sorten, hon är ju van att allti göra gramatikprov så det är ju inte alls samma sak. underligt formulerade fr¨ågor i varje fall :/ Gick inge vidare.
Mopo idag igen så när vi slutade gick jag med Sara och Bello till butiken och köpte glass sen stack vi ner till ängen och satt där närmare två timmar tror jag, det var nice och "utsikten" var det heller inge fel på ;) Sen hem me skoter ^^
Så måddes man ju såklart läsa lite på samhällslära prove men jag skjöt ut det hela tiden som vanligt :$ haha x)

Torsdagen den 20 maj
Engelska: Vi hade fått som läxa att förbereda en nyhet som vi skulle berätta om framför klassen... Det var typ fyra stycken allt som allt som hade kommit ihåg det, haha! x)
Gymnastik: Fotboll på konstgräset på sportplan :)
Gymnastik: Fotboll ännu också ;)
Samhällslära: Prov, efteråt känndes det som att det hade gått rätt bra :D
Finska: Vi såg på en film om nån omhändertagen kille som kommer till ett hem ute på en ö där det bor ett antal andra killar. Handlar om lojalitet, tillit och svek typ.
Finska: Kanske bra film men jag hängde inte med eftersom det var på finska och det gjorde att jag höll på att somna x) 
Via butiken sen och så hem :) Senare på kvällen var jag tvungen att skriva massa till kemigrupparbete.. Men whatever det gick endå rätt bra ^^

Fredagen den 21 maj
Med skoter ;)
IT: Hemsidan skulle bli klar men sen sa hon att vi får fortsätta nästa vecka ennu :P
IT: Det var jävla varmt att sitta där inne i datasalen.
Matematik: Räkna mera booring stuff, men chill endå ^^
Modersmål: Några hade muntlig bokpresentation som vi fick höra på.
Modersmål: Fick ut prov, gick åt reven... fick bara jag är missnöjd som fan men asså alla hade rätt dåligt. I klassen fanns 1 åtta, 2 sjuor, 1 sexa, 4 fyror och 5 femmor (om jag minns rätt :P)
Samhällslära: Fick ut proven
Sen var vi snabbt ett varv till butiken sen kom Sara med hem till mej, jag packade till Båsa så att mamma kunde ta kassarna så jag inte behöver ta allt på mopon x)
Sen till Sara men det gick fort så stack vi upp till Svedja träsk sen, där vi träffade Nette, Sabbi, Cattis och Carro ^^ Sara hade kamerna med så har vi tur kommer det lite bilder sen men har inte fått dem av Sara ennu så x)
Årets första dopp för min del ^^ Det var inte ens speciellt kallt :) Sen for vi till Sara, låg på studsmattan och sånt :D :D :D Men så var jag tvungen att sticka så att det inte skulle bli så kallt att köra till Båsa :P
Var där vid tio tror jag, satt nere en stund men var sjukt sömni så det blev att gå och sova sen xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0