Nu till stugen :)

Efter IT:n hade vi mat ;) thihi, sen matematik där vi fortsatte se på film, "American pie - Beta house" ;) Efter det två timmar modersmål. Första timmen gjorde vi något test, typ om man har läs- ovh skriv svårigheter eller nått, tycker det gick nogorlunda snabbt, var inte alls sist klar så som jag brukar :D Andra timmen var det dags för de sista presentationerna... däribland jag då. Gick helt okej, blev hackigt och stelt men jag fick det sagt som jag ville säga så :P
Sista timmen samhällslära, var överenergist som fan rasten innan... lovar jag skulle kunnat springa göteborgsrundan eller vad det heter på nolltid ;) haha nej men hade energi som fan i varje fall^^
På timmen spelade vi något sällskapsspel, testade våra kundskaper inom kaommunen, staten, EU och sånt x) Haha, var rätt kul. Spelade med Sara och Martin, var meningen att Nette skulle vara med oss men hon var tvungen att va med några andra iställe eftersom dom annars skulle varit för några där :/ Aja, strunt samma x) Så kom Sara och Bello med ut till min mopo så vi stod där en stund (btw så var några andra också där, bland annat Ted). Sen stack jag hem... på vägen mötte jag en kille som går i finska skolan... hade värdens fulaste vantar som han glodde på x) eller det känndes så egentligen glodde han väl bara på min urgulliga lilla skoter ;) Haha, nånej men fan vet jag.
Nu bär det iväg till Båsa och jag hoppas på att hinna sticka till Ela ennu idag :D
Föresten, missar massa nu på helgen :(
- Raseborgsdagen (första gången det ordnas, som karis dagen, ekenäsnatten och så vidare :P) de suuger :(
- Filmen StreetDance på bio, skulle kanske ha gått med Bello annars :/
- ESC :( Vi har nämnligen ingen tv där :( (Får försöka se det hos Ela istället, får se)
Istället blir det
- Flamingo
- Jumbo
Varför ska det alltid vara så, händer det nått kul så är det alltid flera saker sammtidigt så att man självklart missar något -.-'
Men hejdå, åker med mamma den här gången och hon börjar bli otålig x)
Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0