Rätt så tråkig dag faktist..

Imorse var rädd att jag skulle bli försenad men hann precis, hihi :)
 - Geografi: Vi var i datasalen, gjorde klart grupparbetet med layout och sånt.
 - Geografi: Presenterade arbetet muntligt för klassen :S
 - Kemi: Talade lite om ett grupparbete vi ska börja med i det ämnet också... :P
 - Hälsokundskap: läste om bi-, homo-, hetero- och transsexuallitet m.m.
 - Matematik: Förberädning inför prov ungefär -.-'
 - Religion: Det var meningen att vi skulle diskutera etik och moral men det blev det inte mycke av för läraren var borta så vi hade en hjälplärare eller vad det kallas istället och hon är jävla chill så alla bara satt och babblade om precis vad man ville ;) Dessutom slutade vi lite tidigare.
Efter skolan på stan med Nette en stund sen. Satt bland annat i masa åoch vänta på mamma och kollade in gulliga killar x) Vi såg han som helt ärligt är Karis sötaste kille! :O ;) thihi :) Sen fick hon åka hem med oss eller tja... egentligen satte hon sej bara i bilen så... haha :P
Så hemma blev det lite dator och sånt men sen vid sextiden for jag med mamma till Ekenäs på nått Oriflameparty, trist I know men behöver smink och så täkte jag att det kan bli rätt kul att testa olika nagellack och sånt :) dessutom fick vi kex m.m. ;P haha.
Vi/jag beställde:
- Läppstift... låter som nått bara gammla tanter använder :P asså jag använder inte i vanlliga fall nått alls på läpparna, tycker heltenkelt inte att det ser bra ut, läpparna blir liksom så stora och framträdande :/ Glans är nått utav det värsta som finns för mej, passar inte alls med mitt utseeende men jag tänkte att det kunde vara kul att testa detta stift som inte var så äkligt glansigt för jag älskade färgen.
- Deudorant för fötterna eller nått sånt liksnande... usch låter skitäckligt och lite för intimt och privat för att skriva här men asså jag har lite problem med mina fötter så kunde vara bra att testa, vi får se...
- Mascara. Vanlig svart.
- Ansiktsmask. För att förebygga mina underbarafinnar... -.-' Jag hatar verkligen acne så jävla mycke
- Nagellack (mamma som köpte men jag kommer låna... (A) haha).
- Någon hudkräm har jag för mej och så kanske något mer mej jag minns inte x)
Så var det lotteri, ångrarmassa att jag inte köpte lotter för dom lottade ut vääärldens finste lilla väska, en såndär utan band som man bara håller i handen liksom, man kan nog använda den till lite vad man vill, varför inte till smink liksom men tyvärr var det en anna som fick den :( Jag är angst som fan över det :P
Men mamma vann i varje fall lite grejjer, asså det vara att den som fick lotten fick dra nästa så när mamma fått en vinst drog hon sitt eget namn och så igen sitt eget x) Hon vann hudkräm, deudorant, hopprep... -.-' och en parfym som hon gav till mej :) Den luktar skitgott ;) thihi :)
Nu här hemma har jag gjort läxor, sett på tv och dator såklart :P men tyvärr inget köra med skotern :O den läkte i och för sej bensin men pappa har fixat det så :) Men fan jag får abstinensbesvär här :O haha nej men imorron ska jag köra in till stan ett varv med Sara där på eftermiddagen/kväller åtminstone :) Så har jag städat lite också ;) bara dammsugat och bytt sängkläder i och för sej men vadå då, det är bättre än inget, haha :P
Nu är det god tid att gå och lägga sig åtminstone.. jag går mej själv på nerverna, varför kan jag inte sova itid!?
Jaja... Gonatt med er nu åtminstone. Dröm sött<3

Måste berätta om en dröm lite bara...
Drömde att jag blev jagad av en mördare med gevär men jag var inte rädd utan hoppade bara in i en dörröppning typ och så försvann mördaren men först sköt ha en kille, vet inte om killen var min vän eller om jag över huvud taget kännde honom men jag tror vi var vänner, oavsett så viste jag att han höll på att dö. Jag var inte upprörd eller i chock eller nått som skulle vara normalt, ledsen var jag men tror inte att jag grät... Tog honom i min famn och höll om honom tills han dog liksom... Det var inte hemst eller äkligt utan bara ledsammt det med. Hela han var blodig förutom ena axeln ungefär inte ens det tyckte jag var äkligt, men kännslan av den torra huden under mina armar som jag kännde var oreskrivbar... en sån otrolig värme bara, känndes som en definition på ren kärlek ungefär, det går som sagt inte att förklara, bara att det känndes bra liksom.. var som att jag inte förstod att han skulle dö utan bara att vi skulle kramas eller nått... underligt vad man kan drömma :P Men man brukar ju åtminstone känna och tänka som det riktiga jaget men det gjorde jag inte nu, det var som att jag var någon helt annan, usch, obehaglit :S
haha men hejdå nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0