16 minuter!

Fredag 19 november
Försov mej rejält.. Somnade om så steg upp först exakt klockan 16 minuter före åtta och min lenktion började jämnt. Men det otroliga var att jag hann itid! Visserligen var läraren lite sen men jag tror jag kom in i klassrummet precis två över, haha. Dessvärre hade jag ju inte hunnit tvätta håret så jag har kännt mej lite skabbig hela dagen.
När vi slutat gick vi omkring på stan en stund. Hahaha, en som jag aldrig vet hur jag ska bete mej runt (eftersom jag känner honom samtidigt som jag inte alls gör det :P) såg jag sjukt många gånger och en av gångerna stof han bakom men i kassan samtidigt som några andra var framför mej (även några av dem samma sak.. asså jag känner men endå inte) Haha, det var humor för jag kännde mej typ instängd och visste inte hur jag skulle bete mej, haha. Sen var det ennu en till kille (som för övrigt är rätt söt^^) som såg min fina min när jag typ höll på att få nån skrattattack eller något x)
(Men såg ingen av "dem" idag heller... yhyy! haha :P)
Så åkte jag hem med Sara och inte långt efter det åkte vi till Lojo. Först ett loppis och sen Citymarket.


(Ursekta den urusla bilden xP)
Hittade lite billiga kläder.  Inget speciellt men kul att använda någon gång kanske :) Den rosa tröjan på den lilla bilden är bara så skön och mysig. Och kjolen är söt :) Så hittade jag en del filmer. New Moon bland annat, vilket är en av de filmer jag ahde på listan för införskaffning. Sen passade jag på att inhandla några julklappar också :)

När vi kom hem igen lade jag mej och fortsatte läsa "Ett ufo gör entré" och har kommit riktigt långt faktist trots att jag tog pauser hela tiden då jag tröttnade var tionde minut, thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0