Bokmässa och filmkväll^^

Fredag 29 oktober
Niotiden startade bussarna från skolan mot bokmässan i Helsingfors. Vi hade kul i bussen och där framme gick vi omkring några timmar men det var rätt trist så vi gick över till musik- och matmässan också och kollade. Där vid musikgrejerna fanns en hel del okej killar att kolla på, hihi. Annars köpte jag en bok och ett anteckningsblock där.
Bussresan tillbaka höll vi på och fjantade oss en massa bara, hehe. Så när vi var i Karis igen stressade Sara iväg på träning medan jag for hem. Senare körde mamma mej till Sara där Jenny också var eftersom vi skulle ha filmkväll. Vi fick tacos<3 och tryckte i oss en hel del popcorn, chips godis och sånt.


Ungefär sådär normala är Jenny och jag.. ;) (bild tagen från Saras blogg)

Såg först på skräckfilmen "Drag me to hell" Den var sjuuukt lebbig så jag och Jenny vråla till där flera gånger, höhö.  Men  förvånansvärt bra för att vara skräckfilm faktist. Men jag förtår inte varför så många skräckfilmer ska sluta så på samma sätt. Nämligen genom att man tror att förbannelsen äntligen har gått över men så kommer det fram att nejdå.. den är bara bortshasad för en tid. Sen kollade vi på "Boot camp". Ingen skräckfilm precis. Väldigt konstig men söt på sitt vis. Han visar sin enorma kärlek genom att utsätta sig för all den skit som finns på ön där handlingen utspelat sig.
Efter de två filmerna orkade vi inte film mer så vi spelade lite spel. Så körde Anne hem oss sen där på kvällen och jag åkte med in till stan där vi körde runt ett varv. Sen hoppade jag av hemma och gjorde inte mycket.
Vi hade skitkul och det var skönt att för än stund tänka på något annat :)
Tack<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv Bamse <3

2010-11-10 @ 21:32:54
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0