Broken hearted

Allt fick sin förklaring till slut..
Onsdag 27 oktober
(En utav de hämskaste dagarna jag hittills upplevt.)
Började tio och slutade tolv.. Me like<3 Eftersom matematiklektionerna på eftermiddagen blev inställda för läraren var borta. Jag gick med Sara till bibban ett varv och kollade där en stund sen kollade vi några grejer på datorn och... ja.. precis fören vi skulle åka hem träffade vi en.. han betedde sig skitkonstigt och jag förstod inget... Det syntes tydligt att vi gärna skulle ha fått gå därifrån.. det var som att han var närvös och bara stirrade i marken eller något. Vi for nästan direkt och Sara och dom skjutsade hem dej. Jag gjorde inte så mycket. Dator, läxor och sånt. Senare på kvällen blev det facebook chatten.. Vi behövde snacka fick jag förklarat för mej.. jasså du, de skulle jag aldri kunnat tro -.- Jag stack dit och.. jag vet inte vad jag ska säga.. jag fick alltsammans förklarat för mej. Det var inte vidare roligt kan jag säga. Nästan lite förödmjukande att ligga/sitta och lipa kanske..? Men det brydde jag mej fan inte i. Mitt hjärta var krossat vad kunde jag göra liksom.. Vi snackade en del eller försökte men han tycktes inte rikit veta själv vad han ville och hur han tänkte heller så fick liksom inga vettiga svar.. Han körde hem mej och det kändes som jag bara ville sjunka genom gjorden..
Jag är så besviken... och ofattbart ledsen.

Tumblr_l8n15lxtje1qzx5i0o1_500_large

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0