Frågan är... Vilken?

Har funderat på att kanske köpa någon av dessa tröjor (från H&M). Men har ett litet dilemma i frågan om vilken jag ska välja...

Gillar inte riktigt den där gröna färgen på ärmarna...


Helst inte denna... Älskar den men det är av personliga skäl jag helst unviker att köpa den :)


Älskar<3 Men det är så många som har den.. haha :)

Så jag gillar alla men det fick också "men" med alla.. skulle kanske vara en bra ide att strunta i att köpa då? Haha^^ Nä men jag vet inte, får se. Vilken är finast? Vilka onödiga problem man kan ha :))

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Mika gav den :PP

Men it`s a long boring story, so I tell you tomorrow <3

Kisses ^^

2010-11-24 @ 19:22:38
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0