Fullt upp och trött som en gris :)

Nu har min uppdatering varit usel igen de senaste dagarna och jag kan inte lova någon förbättring inför imorgon heller.. Men jag har haft rätt mycket och så.

Söndag:
- Var hos Katten
- Städade
- Gjorde läxor!
Måndag (idag):
- Skola
- Stan med Sara, Katten och Robin
- Sara till mej
- Kolla på Ung och bortskämmd
- Fixa musik till mp3:an
Tisdag (imorgon):
- Skola
- Stan en stund förmodligen
- Plugga till mattaprovet (som endå inte kommer gå bra.. Men försöka måste man väl :) hehe)

Nu sova!! Har inte sovit ordentligt på fem år känns det som och imorgon blir det att stiga upp redan vid sju igen.. Orkar fan inte med det. Fattar ju att jag måste gå och sova tidigare för att palla men när det inte är det lättaste :P
Nu blir det raka vägen och sova åtminstone. Skönt :)
Gonatt, dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0