Glögg i Serendi<3

Tisdag 30 november
Modersmålsprovet gick förhoppningsvis någorlunda men det får man väl se imorgon. Efter att vi skrivit provet hade vi en håltimmen som vi spenderade i datasalen. Efter det fick vi ut samhällsläraproven. Fick en 8 så jag är nästan nöjd :P När vi fick sticka begav vi oss (Sara, Katten, Cassu och jag) till Serendi där jag och Katten tog varsin glögg.. gotti<3 Vi satt där skitlänge, spelade kort, babblade strunt, diskuterade viktiga saker ...Haha ;)
Sen stack Sara och jag gick med Katten och Cassu på stan en stund. Såg en del intressanta människor x)
Cassus buss for så jag gick med Katten tillbaka till skolan eftersom hennes buss gick därifrån. Mamma var snäll och kom och hämtade mej :)
Var utsvulten så jag börjad med att glufsa i mej lite mat sen blev det tv en stund och så dator. Har även fixat naglarna typ 3000 gånger idag men blivit missnöjd varje gång så nu är dom bara vita igen förutom högra tummen som är vit med nått svart på. Ser för jävligt ut!^^
Etsy1387_large

Nu kollade jag just på The Princess Diaries 2. Den är rätt bra faktist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0