Helknäpp^^

Måndag 15 oktober
Kom hem från skolan för ett par timmar sen. Hade skitkul på gympan. Faila en massa och skrattade åt allt, de andra tyckte nog jag var helknäpp men bryr jag mej? nejdå inte alls, hihi. Hade roligt lag dessutom och det gick trots allt rätt bra :)
Efter gympan dissa alla mej, hade tydligen jävlit brottom allihop.. Så jag gick till stan ensam eftersom Katten inte heller var i skolan. Hon sms:ade mej i och för sej senare men då var mamma redan påväg efter mej så det blev inget.
Kom fram till att lite före fyra är den tiden det är lönsamt att gå till K-market... Så man kan spana ;) Hihi.
Nu ska jag lämna datorn för en stund och hitta på någat annat.. Vad återstår ju att se i och för sej.

Föresten.. jag börjar så smått få panik över boken som ska vara läst till modersmålskursen nästa vecka.. Borde ta mej i kragen och läsa ikväll. Men jag orkar inte liksom. Och på tal om skolan så glömmde jag självklart att fixa med skolböckerna idag, får hoppas mitt minne funkar bättre imorgon...

See you later ;)

Tumblr_l6jt25behd1qzj0vho1_500_large_large

Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

De vänta på mig utanföö sköölan tjugo över, så däfö "dissa" ja dig, iiiiik! :DDDD



ORKASKOLAORKASKOLAORKASKOLA!!!! >:|

2010-11-15 @ 22:10:34
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0