Lära sig något nytt^^

Nu är jag uppe alldeles för länge som vanligt... Men man får tänka såhär:
Tumblr_larkgj8gtt1qcl63eo1_500_large
Haha ;) Dessutom får jag sova länge. Men det börjar nog bli dags nu endå...
Satt och fixade lite på designen igen men kom fram till att jag inte behöver göra det nu eftersom jag endå aldrig kommer bli nöjd. Denna design är däremot mycket ljusare men också väldigt neutral och utan färg. Men det var så jag ville ha den, hihi.
Kommer förmodligen att göra en ny header inom kort. Eller så blir det som förra gången att den tillfälliga jag gjorde bara för att testa fick stanna i flera månader. Haha. Det finns en massa justeringar jag vill göra och också kommer försöka mej på men jag är usel på dessa koder så det kommer inte gå bra. Det struntar jag i och för sig i, jag menar något nytt lär jag väl mig åtminstone :)

Tumblr_lbmn72xsky1qcsjg3o1_500_large

Fick ju boken bytt också föresten men kom just på att jag borde ha läst idag eftersom det börjar bli lite knappt om tid.. Strunt samma jag ska nog klara det. Imorron blir det dessvärre inte heller mycke läst men får väl läsa hela torsdagen och fredagen då för på lördagen blir det fest på kvällen men berättar mera om det senare. Och så har jag dagen fullspäckat annars också. Vi får se hur detta slutar. Önska mig lycka till :D

Söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0