Till Nette :)

Lördag 6 november
Okej visst var klockan mycket när jag for och sova men jag sov endå ovanligt länge. Att dagarna går åt till att sova är ju lite synd såklart men sammtidigt är det ju bara såå himla skönt. När jag vaknade satt jag vid datorn en stund och kollade på den söta filmen Råttatoulle. Snacka med Nette om att jag skulle till henne så då var det att hoppa i duschen. Plötsligt när jag står och fönar håret knackar det på dörren. Det var nette som kom och hämta mej eftersom dom endå var in till stan.. höhö där står jag halvt utan kläder då alltså x) Men ja hon stannade här och jag fixade mej och sånt sen körde pappa oss in till stan där det var heldött.. Vi gick endå ett varv runt fören vi sen for hem till Nette. Började kolla på filmen Psyko men den värkade inge vidare så vi tröttna och kollade på en annan film istället :) Så åt vi varma smörgåsar somvar urgoda, sen popcorn, chips och godis. Sen blev det en film till. "Blind dating" med Chris Pine i huvudrollen. Han spelar en blind kille på jakt efter kärlek så hans bror föröker para ihop honom med den ena underliga tjejen efter den andra..
Blind Dating Poster - Click to View Extra Large Image

Enda tills han hittar den rätta. Chris Pine and Anjali Jay in Blind Dating
Men kommer han att få henne? Se filmen och få svar :)
Sen kom mamma och hämtade mej och jag stack hem.
Update: Upptäckte nyss att bilderna inte syns.. beklagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0