Backdala^^

Lördag 20 november
Steg upp vid elva halv tilv tiden och duschade, fixade håret i fläta för att få det lockigt inför kvällen och sånt.
Stressade iväg till Robin på "födelsedagskaffe" eller vad man ska kalla det, hehe. Printern stärvade och jag hade tänkt ta ut en bild på honom och göra kort av så det blev igen kort över huvud taget sen.
Dit var några av hans mammas väninnas ungar.. Men de for ganska fort.
Vi år mumsig kaka och sen satt vi i Robins rum och snacka massa skit ;) Haha. När vi sen for hem igen var det bara att laga allt klart. Packa det sista inför övernattningen och sånt. När jag var klar for vi efter Sara och sen som sagt Backdalaa!
Vi körde förbi festlokalen men det var så dött där så vi bestämmde oss istället för att fara hem till Katten en stund före. Lite svårt att hitta var det men tillslut var vi där och så satt vi och snackade medan hon gjorde sej klar och jag fixade hennes hår ;)
The party begins!
Efter en tid började det lycklitvis strömma till lite folk. Fiilisen var sämre än i Fylgia men helt okej endå. Det varierade, ibland dog den ut lite men återvände dock fort :) Inga überhetaste killar kanske men en hel del okej att kolla på ;) Blev indragen i en dans där ett varv också. Typ... fem sekunder men det var humor endå :)
Såg en del saker som gjorde mej lite glad... nästan skadeglad kanske, trots att jag inte har gjort någon skada :P
Träffade gammla vänner så som Emmi och Jessica från min gammla klass<3
Robin hoppade omkring i sitt dansande och såg lite rolig ut ibland men vad har det för betydelse? Han hade ju fiilis åtminstone :D
På tal om fiilis så den tilltog också under kväll så där vid tolv tiden var det på topp. Folk stod på borden och dansade eller bara hoppade omkring ;)
Så lite före ett for Sara hem :( Aja, jag och Katten fortsatte dansa lite och sen när vi skulle sticka var min tröja borta!!? Blev lite småsur men tänkte att det inte fanns mycket att göra åt saken så vi gick ut och.. där står en tjej med en sån tröja som jag. Haha, jag var ju bara tvungen att gå fram till henne liksom. Hon kan ha blivit ganska förvirrad när jag bara plötsligt kommer soh säger typ "ja vill int beskylla dej eller någå men asså ja hadd en såndä tröja där inne å nu e den borta så ja måddes bara fråga dej :)" haha ;) Men jodå det var min och hon hade bara lånat den eftersom hon inte hade någon rock och stod där ute och rökte så det var lugnt :) Är bara glad att jag inte misste den^^ Så stod jag bara dum där för jag viste inte om vår skjuts hade kommit eller inte såatt... Visste inte vad jag skulle säga som vanligt.. så typiskt mej bara -.- Men aja så for vi hem till Katten i varje fall. Struntade i att äta eftersom vi var så sömniga. Tvättade av ansiktet och sen sova efter att ha legat och snackat en stund<3

Jag kom föresten fram till att det är mycket lättare att dansa två än tre.. inte annars men om man är tre så blir det lätt som att man ständer ute omvärlden liksom. Är man två blir det lättare för andra att ansluta... på både gott och ont ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0