Pizza!

Måndag 22 november
Börja åtta. Fyfan! På modersmålstimmen fick jag först lyssna på tre bokpresentationer innan jag hade min. Var inte särskillt nervös innan men brukar bli det när jag står där upp och visst blev jag lite, hörde hu min rösta skakade liksom men inte alls så mycket som de brukar. Annars gick det helt okej, blev lite ihoptrasslat och så men det får hon (läraren) leva med :)
På håltimmen gick vi in till stan ett varv och annars bara slöa i datasalen.
Sen gympa två timmar. Först dansade vi hiphop vilket var skittråkigt. Inte egentligen men eftersom jag aldrig kan lyckas lära mej några steg så tycker jag det. Sen korgboll. Brukar ogilla det skarpt men den här gången var det nästan lite kul. Det tycker jag förmodligen bara för att det för en gångs skull gick rätt så bra liksom :)
Efter skolan gick jag och Sara på stan med Katten och Robin. Vi for till en pizzeria där de andra åt varsin brödkebab medan jag och Sara delade en skinkpizza^^ Pizzan var god men försäljaren var en idiot. Och då syftar jag inte på tjejen bakom disken, henne förstår jag eftersom hon var praktikant men att hon tog fel betalt och vi som kunder ska vara tvungna att betala mer för det är skit stil av ägaren. Deras misstag alltså ska dom stå för det!
Sen kom Sara med hem hit<3 Vi satt och babblade och skrattade som alltid. Så blev hon hämtad och jag tänkte att jag borde göra något men... "blä plä klääääää orka me någå viktit :D" var mer min attityd ;)
Alltså kollade jag på ung och bortskämd istället och fixade med musik.
Tur att Jerry stacka! Han var grymt enerverande -.- Lorenzo däremot är nästan söt men Tim-Joel är helt enkelt så himl sötast! ;) Både till utseendet och beteendet^^

Träningsvärk gjorde sen påmind efter lördagens typ fem(...?) timmar långa dans-träningspass, haha. Uujeaaah! ;)) Hur det nu kommer sej med tanke på att jag inte kände något på söndagen, höhö x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0