Matematikpluggande blev det inte mycket av... (A)

Har inte läst jättemycke precis... Bara i häftet. Duktitg studerande (A)... Men alltså när jag kom hem ordnade jag alla skolpapper i en mapp så att det ska vara lättare att plugga nu när proveckan just är här.. Det tog mycket längre än vad jag trodde. Sen läste jag lite för att senare försöka lägga in låtar på mp3:an eftersom den inte fungerade efter igår. Att lägga in en låt gick men när jag lade många kom inget ljud och tillsist gick den inte ens att lägga på.. Alltså är den sönder och jag måste skicka efter en ny för jag menar ärligt, mer än två dagar ska den hålla!
Så ringde Nette och vi snackade om en massa i närmare tjugo minuter, haha. I varje fall så sen puggade jag lite mer men självklart så kom det en bra film som jag var tvungen att kolla på sen :O "En prinsessas dagbok 1"... Den var slut för bara en liten stund sen så nu blir det att duschan och sen sova. Börjar tio imorgon - sköönt! Före provet har jag dessutom två håltimmar så jag tänker passa på att plugga då! :)
Casso kommer och skriver prov imorgon också, har inte sett henne på skitlänge juh för hon har varit sjuk :( Men imorgon! :))
Efter skolan blir det förmodligen att träffa Nette :)
Skriver kanske lite till innan det blir sängdags om jag hinner. Annars - Gonatt!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Min mp3:a är också helt åt skogen. Har inte testat med en låt o sen sådär.. men no borde den ju funka.

Jepjep, så e de sen.. :s :DD



HHAHAHAAHHHHAHAHHAHAHAHAHHAHA!

Nämen Emilia!

Vår vän från Ekenäs heter inte så där!

Hoppas hon aldrig ser detta inlägg :SS

Jag är i chock!



HIhihihihiihihiih; skoja bara. Puss <33 :)

2010-11-24 @ 15:09:38
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0