Pluggat ekonomi i flera timmar...

Söndag 28 november
Jag bestämmde mej för att endå åka med till Ikea och det var ett bra val för vi hade skitkul med Api och Robin men samhällslära-pluggandet blev ju som sagt lidande och har varit skitstressad sen jag kom hem och typ bara legat och läst såndär tråkigt. Ekonomisk balans, finanspolitik, bruttoskattedrag med mera. Ärligt, när behöver man veta allt detta. Det är sjuka mängder med olika begräpp hela boken igenom dessutom.
I bilen påväg dit tvingade jag de andra att vara tysta så at jag skulle kunna läsa lite men på hemvägen var det ju aldeles för mörkt så halvlåg där igen och enligt Robin och Api så hade jag tydligen somnat där ett varv men jag tror dem inte... Oavsett så ifallatt jag gjorde det så var det väl bara bra eftersom jag ennu har ett kort kapitel i boken att läsa fören jag kan sova och jag behöver all sömn jag kan få :P

ikea logo The Ikea brand

Provet börjar åtta imorgon och jag ser inte fram emot det men nu måste jag dra, berättar mera imorgon.
Gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0