Sara var här^^

Torsdag 11 november
Efter håltimmern som vi i vanlig ordning spenderade i datasalen och sen ett varv till stan hade ci två timmar modersmål. Fick min uppsats färdigskrivern så jag började helt randome läsa i en bok som råkade stå i bokhyllan intill sej. "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell. Kom rätt långt så jag tänkte att jag skulle börja läsa den istället för Jack som jag håller på med. Förutsatt att ingen annan i klassen håller på med den eftersom vi ska ha muntliga presentationer alltså måste alla ha olika böcker.
Sista timmarna bildkonst, det var kul. Ritade en teckning som jag nästan blev nöjd med men problemet är att jag inte tänkte efter ordentligt innan utan bara ritade så jag kommer förmodligen inte att kunna använda den eftersom den inte passar ihop med uppgiften vi håller på med för tillfället. Alltså blir det väl bara att börja med en ny nästa vecka.. Aja strunt samma :) Efter skolan gick vi först till Canny idag igen. Sen till matbutik och Jysk. Så till Canny en gång till :D Mamma kom dit också och hon gillade int någon av mina valmöjligheter inför vad jag skulle köpa så det blev någo helt annat och den gillar jag ennu mer, hihi :) Så fick jag ett par jeans också^^ Hihi, min mamma är så söt<3 Sen komma Sara med hit hem och stannade rätt länge. Vi (eller hon.. jag var för lat. xP) pluggade lite och har vi självklart snackat och skrattat en massa som vanligt, thihi.
När hon stuckit hem läste jag lite vidare i boken och så det vanliga, tv och dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0