Skola!

Slutade just och sitter i skolan just nu. Ska strax hem och då blir det att läsa på matematikprov.. Så tråkigt!
Har varit världens sömnigaste hela dagen. Trots att jag sov en timme längre än vad jag brukar :O Weird, man ska fan inte sova längre än nödvändigt tydligen, haha. Nu de sista timmarna (som till råga på allt var finska) började jag däremot piggna till vilket ju är lite skrattretande.
När jag kommer hem ska jag äta det första jag gör, känns som jag svälter ihjäl här liksom.

Dagen började med att vi lyssnade på bokpresentationer i två timmar. Sen en håltimme, löjlade oss i datasalen lite och sen stan ett varv. Efter det två trista bioligitimmar och en timme samhällslära som i och för sig gick fort så det var okej :)

Nu hem och äta och plugga... See you l8er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0