Snacka om sovmorgon<3

Vi hade tre håltimmar i rad tidigare idag så jag och Sara spenderade tiden hemma hos mej med att kolla film och sånt. Men före det gick vi en snabbis på stan och vad ska man nu säga.. Det var värt det ;) Så tillbaka till skolan för en timme samhällslära och två timmar finska. Finskan går hyfsat.. inte bra men har heller aldrig gått bättre så jag kan inte klaga. Tycker till och med nästan att det är kul (..?).
Efter skolan också stan en stund med Sara och Jenny<3 Så träffade jag Nette också<3 Efter det åkte jag med hem till Sara (jenny var också med). Vi kollade på tv, snackade, skrattade och hade allmänt skitkul! Så vrålade vi lite i mickarna till Singstar också och... jag är inge bra på det om man säger som så men strunt samma, kul är det ju endå :D
Hemma har det blivit tv och dator men nu skall jag så småningom överge datorn och istället sova.
Föresten så sa jag ju tidigare att jag skulle börja klockan elva imorgon men ennu en lektion blev inhiberad så eftersom jag även i vanliga fall har två håltimmar mitt på dagen gör det att jag börjar först klockan två... Snacka om sovmorgon! Det är nästan löjligt juh :)

Tumblr_lb8tkxmtvg1qbqao0_large

Tumblr_ks730tdepf1qzqd64o1_500_large

Tumblr_lad305vjpo1qcwiloo1_500_large
Sleep^^

När jag slutar skolan.. två lektioner senare ska jag träffa Ela så går vi väl på stan en stund innan vi sen sticker hem till mej och mera mot kvällsidan blir det nog en sväng till ABC (spana..? ;) haha!). Hon stannar över natt så man får väl se hur mycket sovet det blir x) Hon börjar klockan nio medan jag börjar först klockan tio men det är inga problem. Får sitta i datasalen en timme extra bara helt enkelt, hihi :)
Jag ser framemot morgondagen<333

Btw...
Måste bara berätta att jag blir smått irriterad på lättstötta människor (men så är jag ju väldigt lättiriterad också så detta kan väl alla bara strunta i att jag skrivit xD). Det är helt hemskt. Någon är sur på dig utan anledning för något du inte ens vet att du gjort. (Som min syster bland annat... Oavsett vad någon säger till henne ska hon tolka det på något negativt sätt...) Det ända jag kan säga är -Lev livet och skit i vad andra tycker!

Hihi :)) Gonatt med er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0