Ägg och bacon ;)

Söndag 21 november
Vaknade hos Katten<3 Vi orkade inte stiga upp så vi låg kvar skitlänge fören vi sen tillsist drog oss iväg ner och åt frukost. Bacon, ägg och rostat bröd, mumms! Efter det hoppade Katten i duschen och fixade sig medan jag låg och läste i en gammal Frida tidning, hihi. Mamma kom och hämtade oss och vi körde in Katten till stan eftersom hon och Sara skulle på bio (Klockan tre på dagen..?! haha whatever^^). När vi kommer hem är Api, Robin och Disa redan hos oss så jag babblar med Api för Robin lagar på mopeden.
När de andra for så stannade Api här och vi kollade film bland annat. Senare kom Disa efter henne för hon var endå ute och köra på grund av att Robin hade fått motorstop...
Då var det bara att sätta igång och läsa de återstående kapitlen i modersmålsboken och sen skriva bokrapport eftersom jag skulle hålla muntlig presentation av boken på måndagen. Men jag sköt som sakt upp det en massa så satt där till ungefär tolv och skrev det -.- Typiskt mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0