Stuff to do tomorrow

Imorgon blir det en stressig dag!
Saker att göra:
- Läsa klart boken så att det bara är att förberäda själva presentationen på söndagen.
- Packa det jag ska ha med eftersom jag ska sova hos Katten sen efter festen<3
- Duscha och fixa mej
- Sticka till Robin och gratta honom ungefär tvåtiden någon gång
- Göra mej klar inför FESTEN!
- Kanske åka med Sara. Får se eftersom jag borde föra grejerna hem till Katten före festen börjar
- Släppa löst och dansa, dansa, dansa! ;) It will be a night to remember<3

Tumblr_l8zswco6pw1qa4z19o1_500_large

5180088611_d8193be7df_z_large

Tumblr_lc1zm58phc1qczrv0o1_500_large

Festen är i Backgränd och ordnas av oss nybörjare i gymnasiet. Heter Tackfest eftersom det är som ett tack till fortsättarna för att de ordnade Gulnäbbsfesten tidigare iår. Det kommer bli skitkul och jag ser sjukt mycke fram emot det! (Efteråt bör alla nybörjare stanna och städa vilket är helt förståeligt.. jag menar no shit liksom, det är ju vi alla som ordnar! Men är inte 100 på att jag kan stanna eftesom det beror på när Kattens syster kommer och hämtar oss)

Det där var bara det jag kom på nu sådär direkt men det finns sakert mycke annat jag borde göra också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello! Du får nog åka med oss säkert o så, hihi.

Men undra bara att om ja alls ha fråga dig det?

Haha,för igår sa ja ju ba på skämt om att vi tar dej med påväg till Robins kalas, int ti dehär :P Hihihihi :DD (Elr kanske ja ha fråga dig utan att ja int kommer ihåg det :o) :D

2010-11-20 @ 11:35:52
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0